Szombat

     Nem valami termékeny a mai nap... Olvasgattam egy kicsit a neuronháló tanításról... Azt kell mondjam, nem is olyan egyszerű... Van pár dolog, amit még nem értek... Gondoltam felmegyek az egyetemre, hátha ott találom Márton László tanárurat, de aztán eszembejutott, hogy ma biztos nincs ott. Ma lett volna a második vizsgaidőpontunk, s mondta, hogy nem fog tudni eljönni... Így magamra maradtam...

    Várom, hogy lejöjjön a Xilinx ISE 12.4, mert az én verzióm (a 12.2) elég sok hibát tartalmaz... Remélem a nagyrészét legalább kijavították ebben a verzióban... Nomeg azért is, mert a licenszem lejárt... Remélem, hogy kapok egyet a Digilenttől... Egy életreszóló, minden verzióra érvényes licenszet... Hogy ne kelljen többet a 30 napos licensz után kuncsorogjak... Vagy igazán nyomhatnának egy Student Licens-et.

    Teszek új matlabot... 2010a. verziószámú... Mert az enyémből hiányzik az, amire leírást találtam interneten... Így plusz két óra az életemből fel és leinstallálni a programot... Remélem még a mai nap folyamán lejön a Xilinx ISE is, mert este meg akarom csinálni a dupla-soros kommunikációt...

     FPGA... hogy szeretem... Még régen (valamikor tavaly májusban) készítettem egy programot, amivel lehetett az FPGA egyes részeit irányítani... pl PWM kitöltés a ledekre, szám kiíratás a hétszegmenses kijelzőre, ilyesmik... Aztán nem fejeztem be... viszont emlékszem, nagyon jól szórakoztam volt vele... Elég bonyolult volt ahhoz, hogy ébrentartsa a figyelmemet...



     Time Left : 4 hours 30 minutes 10 seconds...

     Mit fogok én addig csinálni?
   

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Return top