Non-Face Image

     Ahhoz, hogy az arcfelismerés helyesen működjön, szükség van sok sok nem arcot tartalmazó képre is. Gondoltam nem teszem tönkre magam ezzel, megírok egy kicsi programot, ami paraméternek megkap egy nagyon nagy képet, amiből kivág magának a lehető legtöbb 18*24-es képet... Egyszerű program...

#include <cv.h>
#include <highgui.h>
#include <iostream>
using namespace std;
// ch3_ex3_12 image_name x y width height add# 
int main()
{

    IplImage* src;
    src=cvLoadImage("D:\\img.jpg",0);
    IplImage *img2 = cvCreateImage(cvSize(18,24),8,1);
        int x = 0;
        int y = 0;
        int width = 18;
        int height = 24;
        int nev=100000;
        char buffer[33];
        for(x=0;x<(src->width-20);x++)
            for(y=0;y<(src->height-30);y++)
            {
                cvSetImageROI(src, cvRect(x,y,width,height));        
                cvCopyImage(src,img2);
                cvResetImageROI(src);
                itoa (nev,buffer,10);
                buffer[6]='.';
                buffer[7]='j';
                buffer[8]='p';
                buffer[9]='g';
                buffer[10]='\0';
                cvSaveImage((const char *)buffer,img2);
                nev++;
                printf("X = %i\tY = %i\n",x,y);
            }
      cvWaitKey();
  cvReleaseImage( &src );
  return 0;
} 


      Kerestem neten egy 35ooX24oo-as képet, (amiből durván 8 millió kép kijön ezzel a módszerrel) s ráugrasztottam a programot... Persze előzetes számítások nélkül... Gondoltam lesz 5-6 ezer kép belőle, s milyen boldog leszek... És kimentem ebédelni... Mikor végeztem, bementem, megnézzem hogy halad a progi... Látom, hogy hoppá, már 35O ezer képet ki is vágott... Most meg azon dolgozom, hogy azt a 35o ezer képet le tudjam törölni a gépről... Windows explorer mindíg lefagy, mikor belemegyek a mappába... Total Commander szintén... Most azon vagyok, hogy törlöm a gyökérkönyvtárat TC-ben... Elindítottam a törlést, s nekifogtam megírni ezt a bejegyzést... S azóta, amióta írom, megvan a törlésnek 3o%-a... Halad...

    Valami jobb módszert kell kitaláljak képszerzésre... Csak már végezne a törléssel...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Return top