LinkSprite

       Ma került sor rá, hogy kipróbáljam a kamerát... LinkSprite JPEG Color Camera - ez a teljes neve... Leírást róla elég sok helyen lehet találni. Viszont berakok egy képet, mert nagyon bejön a formája...


     Volt egy tesztprogram az interneten a leírás mellett, amivel ki lehetett próbálni, hogy az összeszerelt változat működik, vagy sem... Ezzel indítottam meg én is a kis kamerát a projekt fele vezető úton. Az összeszereléséről csak annyit, hogy négy szálat kellett hozzácinezni a kamerához : RXD, TXD, Föld és Táp... Az RXD-TXD kábelek másik végét pedig hozzácineztem az USB - soros átalakítókábelem végéhez. És már működik is... Beüzemelési idő megközelítőleg 15 perc... Előkészületek : 10 perc... Egész jó...



      Az egyetlen gond vele, hogy rettenetesen lassú... Szerintem, ha eléri az 1 (azaz EGY) frame/sec sebességet, akkor sokat mondtam... (ezt 320x240-es képméret mellett... 640x480-as képmérettel kell két-három másodperc, amíg sorosan felküldi az adatot... s ezen sokat a soros kommunikáció sebessége sem változtat...) Tartok tőle, hogy az arc-követés egy picit akadozni fog... Max a szervómozgatást kicsit lassabbra állítom, hogy kompenzáljam a kamera sebességét...

     S most fogok neki a wireless modulnak...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Return top