Matlab

      Nem bírtam nekifogni a programnak, annyira izgatta a fantáziámat ez a sok sok arc... Kiváncsi voltam, hogy mi jön ki belőle... Milyen átlagértékeket kapok? Hasonlítani fog egyáltalán arra, ahogy én azt elképzeltem?

      Találtam egy nagyon szép leírást interneten erre a Viola Jones féle arcfelismerésre...
http://www.codeproject.com/KB/audio-video/haar_detection.aspx
Itt már ki voltak számolva ezek az átlagértékek... Azt nem értem, hogy jöttek ki neki negatív értékek... Mit osztott el mivel? Hmmm... Vagy mit vont ki miből... Ha kivonom én azokat az értékeket egymásból, akkor nekem 1ooooX nagyobb szám jön ki, mint neki... S ha elosztom, akkor meg nem jön ki negatív...
     
       Fura... De nem hagyom annyiban... Fogok neki megint dokumentálódni, hátha onnan kiderül...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Return top