Kicsit részletesebben

     Nem mondom azt, hogy végre van annyi időm, hogy... Mert nincs. Szabival egész délután azon ügyködtünk, hogy valahogy összerakjuk. A kezdeti nehézségeket leküzdve már egész jól lehetett haladni... Bármennyire is kételkedtem benne, hogy ma össze lesz rakva, mégis elkészült. Már csak egy dolog hiányzik belőle: rugós alátét.

     De hogy is kezdődött az egész? Többszöri megkeresésem után a 2Actives tulajdonosa Vitális István megigérte, hogy elkészíti a darabokat, s az árban majd később megegyezünk. Aztán telt-múlt az idő és eljutottunk hétfőn oda, hogy foghatunk neki legyártani az alkatrészeket. Kedden elkészültek a pályatervek (CNC maró pályájának a tervei), majd valamikor este hét óra körül felhívott, hogy mehetek az első darabok után. Ekkor készültek a következő képek:


Created with Admarket's flickrSLiDR.

     Ezek a képek már tegnap este megjelentek a blogon. Akkor felelőtlenül azt mondtam, hogy este még írok. Sajnos elég későn fejeztem be mindent, s inkább az alvást választottam, arra gondolva, hogy holnap is nap van, s megírom akkor. Ma voltam 8-10 között az egyetemen, kértem egy böhöm nagy Matrix nevű tápot, legyen mivel meghajtani a 20 szervót (bár igazság szerint már csak 19, mert egy nem bírta a folyamatos terhelést, és rövid szenvedés után kilehelte a füstöt magából). Miután végeztem az egyetem, csatlakozott hozzám Szabi, hogy rakjuk össze az alkatrészeket, nézzük meg, mennyire passzolnak.

     Közel hat óra munka után össze is állt, valószínűsíthetően egy elég végleges forma. Az összeszerelés alatt rájöttem pár dologra:
1. Jó, ha van mellettem valaki, aki kicsit másként nézi a dolgokat. A pók alján akadt az összes csavar (erről is van kép). Én bepánikoltam, s egyszerüen leblokkolt az agyam. Semmi értelmes megoldás nélkül. Azon gondolkodtam, hogy vajon miért nem adott az Inventor hibát... Aztán a "másik nézőpont" hozta a megoldást. Szabi javaslatára tettünk sok sok alátétet, s egy nagyobb csavart, s probléma letudva. 

2. Sting: Desert Rose, Shape of my heart, Englishman in NewYork számait nem lehet megunni...
    3. Ha téves feltevésből kiindulva vonunk le következtetéseket, akkor valószínűsíthető, hogy a következtetések is tévesek lesznek. Vagyis a tervezés során én arra alapoztam, hogy a szervó fejének méretei pontosak. Sajnos nem voltak azok. Nem voltam elég figyelmes, nem voltam elég felkészült s emiatt minden egyes lyuk egy negyed milliméterrel arrébb került, mint ahova kellett volna. Még jó, hogy dibond/alubond az alapanyag

    4. Az anyaggal kapcsolatos első aggodalmam elég gyorsan elszállt. Az elején az volt az érzésem, hogy nem fogja bírni a strapát. Ma majdnem egész nap rángattuk jobbra-balra, húztuk, csavaroztuk, aztán mégjobban húztuk, hogy mindenhová elérjen, s mindenhol találjon, s meg sem kottyant neki...

    5. Bármennyre is nem akarom beismerni, lehet, hogy Brassai tanárúrnak igaza volt. Jó lenne a lábakat minden oldalról befogatni. Nem kell sok módosítás hozzá, talán a 2.0 verzióba azok is belekerülnek.

    6. Mindíg jó egy segítő kéz. Sokszor egyedül annyit tud az ember tökölni...
           És most jöjjenek a képek:


      Created with Admarket's flickrSLiDR.

           S mit nem szabad elfelejteni? Anyukám azt mondta, hogy ha valamit adnak, azt meg kell köszönni. Most nem csak ezért szeretnék itt is köszönetet mondani Vitális Istvánnak, hanem azért is, mert volt olyan rendes és eltűrte azt, hogy folyton a nyakára jártam, s folyton azzal idegesítettem, hogy mikor lesz kész. Tudom, hogy a "nagyok" mindig elfoglaltak. Mindíg van valami fontos, amit épp akkor kell elintézni, vagy valaki, akit épp akkor kell felhívni. Mindezek és a két céggel járó problémák ellenére azt kell mondjam, nagyon türelmes volt velem szemben. És az, hogy csak miattam maradt bent munkaidő után, az még külön megérne egy misét...

           S ha valaki egy "Év focistája" kupával szeretné meglepni sajátmagát, vagy kellene pár ejtőernyős érem, amivel lehet feszedezni a csajok előtt, vagy vizilabdázós olimpiai arany, vagy balkán bajnok KickBox-os trófea, az nyugodtan fordulhat a 2Actives-hez.

           Persze ezen kívül még sok érdekessel foglalkozik a cég. Nekik van a környék egyetlen plazma vágója (de az nem fehér embernek való áron dolgozik). Ezen kívül csinálnak sok reklámot, meg plexiből gumikacsát, meg amit csak el lehet képzelni. Ez volt a reklám helye. :P

            http://www.2actives.ro/    

            http://www.cupe.ro/    

      A kupás oldalon lehet autómatricát kapni (Need For Speed -> Car Vinyl... )

      Ennyi volt a reklám mára. Jöjjön két videó, hogyan is nézett ki az összeszerelés...








           Ennyi mára. Fogok neki programozni.

      0 megjegyzés:

      Megjegyzés küldése

      Return top