Vigyorgás

    Kaptam egy levelet a Digilenttől. (Jó na, hazudtam... nem csak egy levelet kaptam, hanem többet is, viszont most csak egy kerűl a mai bejegyzés fókuszpontjába...)

    Az egyszerűség kedvéért idézem belőle a kedvenc részemet : "Da, proiectul tau a fost acceptat."

    Kár, hogy nincs itt is ilyen \:D/ smiley... Mert olyan vigyorgós kedvem lett tőle, hogy arra nincs is szó.



    Egyéb téma, hogy sikerült elég komoly eredményeket elérni a neuronhálóval. Most fogok neki, s FPGA soros port interruptot programozok. Valamikor régen megcsináltam, de sajna nem igazán mélyítettem el ebbéli tudásomat, így elég gyorsan a feledés homályába merült. Remélem sokáig nem fogja kéretni magát, hogy működjön.

    Egyelőre ennyi. Ha sikerült megindítani, akkor még írok, hogy hogyan is működik, meg hogyan kell összerakni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Return top